x
داهوا مبتکر برتر سال ۲۰۱۷

سه‌شنبه 12 دی 1396
بازدید: 2765 بار

داهوا، مبتکر برتر سال ۲۰۱۷

 

شرکت داهوا، یک شرکت مشتری محور بوده و در راستای کسب رضایت مشتریان، همواره تلاش می کند با فن آوری های روز همگام بوده و خواسته های مشتریان را برآورده کند، در این راه داهوا نوآوری ها و ابتکارات زیادی به خرج میدهد که نتیجه آنها علاوه بر رضایت مشتریان، کسب رتبه های برتر توسط سازمان های بین المللی است. داهوا پس از قرار گرفتن در میان ۳ کمپانی برتر صنایع امنیتی، اکنون نیز توسط سازمان ثبت اختراعات چین، به عنوان شرکت برتر خلاق و نوآور سال ۲۰۱۷ چین انتخاب شده است.

 

 

سازمان ثبت اختراعات چین، از داهوا به عنوان یک شرکت بزرگ نوآورانه یاد کرد

 


 

شرکت فن آوری های داهوا، به طور رسمی توسط سازمان ثبت اختراعات چین، (که زین پس از آن به عنوان سیپو (SIPO) یاد می شود) به عنوان شرکت خلاق و نوآور برتر در سال ۲۰۱۷ برگزیده شد. اختراع داهوا، که روش انتقال سیگنال های تصویری HD، دستگاه ها، دوربین ها و دیگر تجهیزات HDCVI می باشد، در مراسم اختراعات برجسته، برنده جایزه بهترین اختراع، در نوزدهمین دوره برگزاری این مراسم شد.

 

 

 

با توجه به اعلامیه SIPO در بیستم دسامبر ۲۰۱۷، شرکت داهوا یکی از ۱۸۲ شرکتی است که به این مقام نائل شده است. تمام این شرکت ها، شرکت هایی شناخته شده هستند و در زمینه کاری خود تاثیر زیادی در صنعت مربوطه داشته و الگوی دیگر شرکت ها می باشند.

 

 

داهوا در سال ۲۰۱۶، بر روی بخش تحقیق و توسعه، سرمایه گذاری عظیمی کرد که نتیجه آن رشد ۱۰٫۶۹% درآمد سالانه داهوا در سال ۲۰۱۷ بود. تا پایان نوامبر سال ۲۰۱۷، مرکز تحقیق و توسعه داهوا، با بیش از ۶۰۰۰ کارمند، توانست بیش از ۱۳۴۰ اختراع، که ۶۵۴ مورد از آنان به ثبت رسیده و  ۱۴۶ مورد از آنان اختراعات نوآوارانه بوده است را در کارنامه خود ثبت کند. داهوا سخت در تلاش است، تا دست آوردهای فن آورانه خود را به بالاترین مرز خلاقیت و کارایی برساند، و بتواند پاسخ گوی اعتماد ارزشمند مشتریان و همکاران خود باشد.

 

داهوا با ماموریت “جامعه ایمن تر، زندگی هوشمند تر” بر روی “خلاقیت، کیفیت و خدمات” تمرکز داشته و به تمام مشتریان خود در سرتاسر جهان خدمت رسانی میکند.