x
داهوا و مایکروسافت به دنبال تغییر شکل دیجیتال به ارتباط بازار جهانی ابری

شنبه 11 شهریور 1396
بازدید: 2344 بار

داهوا در اواسط جولای، کنفرانس معروف الهام بخشی شرکای مایکروسافت در واشینگتون برگذار شد، و داهوا تکنولوژی به همراه

پیشگامان صنعت جهان، متخصصین و مبتکران دعوت شده بود تا در کنفرانس شرکت کرده و در مورد مهم ترین مسائل عصر جدید دیجیتال بحث و گفتگو کنند، مسائلی مانند محاسبات ابری، داده های حجیم، هوش مصنوعی و نرم افزارهای مربوطه. آقای Yang Bin، معاون مدیر کل مرکز R&D داهوا نیز به عنوان نماینده داهوا در این کنفرانس شرکت کرد.

 

همانطور که آقای Satya Nadella مدیر عامل شرکت مایکروسافت خاطرنشان کرد، بازار جهانی در حال تغییر شکل دیجیتالی میباشد. فناوریهایی همچون هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء، داده های حجیم و محاسبات ابری در حال تغییر تجارت سنتی میباشند. با توجه به ۴٫۵ تریلیون دلار سرمایه موجود در بازار دیجیتال، آقای Yang Bin اعلام کرد که داهوا تمرکز خود را بر روی راه کارهای هوشمندانه تصویری و تامین خدمات عملیاتی گذاشته است، تا از طریق زنجیره ای از برنامه های خدماتی چند بعدی، که محاسبات ابری، داده های حجیم، هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و دیگر فناوریهای وابسته را بهم متصل میکند، جامعه ای امن تر و زندگی هوشمندانه تری را بسازد.  تکنولوژی تشخیص چهره “حس عمیق” (Deep Sense) داهوا، کارایی و کاربرد داده های حجیم در زمینه نظارت تصویری را به شدت افزایش داده است، توسعه فناوری تشخیص چهره داهوا در زمینه های امنیت عمومی، حمل و نقل، اقتصاد و صنایع دیگر نیز بسیار سریع بوده است. در ماه می ۲۰۱۷، داهوا محصول سال خود یعنی ذخیره ساز ابری هوشمند را ارائه داد، که تجربه جدیدی از محصولات هوشمند نظارت تصویری است و توسعه تصویری اینترنت اشیاء را افزایش میدهد.

 

داهوا به طور فعال در حال معرفی فناوریهای پیشرفته ابری میباشد و پوشش خود را در بخش تصویر ابری (Video Cloud) مداوم افزایش میدهد. ارتباطات جهانی ابری داهوا نیازمند همکاری با فروشندگان مطرح سرویسهای ابری مانند میاکروسافت (Microsoft Azure) و تبادل پایدار و عمیق میباشد. این موضوع همچنین نیازمند بهره برداری از فناوریهای خلاقانه مانند سرویسهای داده های حجیم، تشخیص هوشممند، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی میباشد، تا تولید محصولات با کیفیت بالا تضمین شود، و همینطور به توسعه بازار کمک شود. آقای Yang Bin میگوید : ” گذار سازمانی در عصر ابری (Cloud Era) نیازمند بکارگیری نیروی محیط زیست میباشد تا بتوانیم منافع مشترکی پیدا کنیم. در آینده داهوا نیروی همکاران خود در سرتاسر جهان را با هم ترکیب خواهد کرد و دورنمایی از همکاری جهانی را به وجود خواهد آورد تا در این تغییر شکل دیجیتالی به اقتصاد جهان یاری رساند.”

 

 

معاون مدیر کل واحد R&D داهوا، آقای Yang Bin، (نفر دوم از سمت چپ)

 

داهوا اطمینان دارد که در آینده به نوآوری و توسعه در تجارت با مایکروسافت خواهد رسید، بدین ترتیب به سمت تغییر دیجیتالی و ایجاد ارتباط سراسری ابری در بازار پیش خواهد رفت. با ماموریت ” جامعه امن تر ، زندگی هوشمندانه تر” ، داهوا به تمرکز بر روی ” خلاقیت، کیفیت، خدمات ” ادامه خواهد داد، تا به همکاران و مشتریهای خود در سراسر جهان خدمت رسانی کند.