x
سری جدید دوربین های کوچک گردان اما پرکاربرد داهوا

چهار‌شنبه 09 خرداد 1397
بازدید: 2583 بار

خط تولید داهوا، این بار محصولی پرکاربرد و به صرفه ارائه کرد، دوربین های کوچک گردان داهوا با توجه به اندازه کوچکی که دارند، به راحتی و به سرعت در هر محیطی قابل نصب و استفاده هستند، اما اندازه کوچک آن ها، نه تنها باعث محدود شدن قابلیت های این محصولات نشده، بلکه قابلیت های شگفت انگیزی در این محصولات وجود دارد که در ادامه به برخی از آن ها میپردازیم.

شرکت فن آوری های داهوا، تامین کننده برتر راه کار های امنیتی در صنعت نظارت تصویری در جهان، دوربین های Mini PT/PTZ IR خود را به طور رسمی به بازار معرفی کرد. قابلیت های متعدد و پیشرفته، و کم حجم بودن این محصولات باعث می شود که نصب این محصولات بسیار آسان شده و به محصولی مناسب برای فیلم برداری در شب، تامین امنیت و ذخیره جزئیات تصویری تبدیل شوند.

ترکیب فن آوری استار لایت و بزرگ نمایی اپتیکال تا ۳ برابر در دوربین های Mini PT/PTZ IR داهوا، در سری کلاسیک SD1A و SD12، مجموعه ای از قابلیت های پرکاربرد را ارائه می دهد، این سری محصولات بسیار مناسب محیط های کوچک و متوسط می باشند.

رفع کلیه نیاز های امنیتی برای محیط بیرون با رابط کاربری بسیار آسان

کاربر ها می توانند به صورت از راه دور (Remote) دوربین های سری جدید Mini PT/PTZ را کنترل کرده و تنظیمات آن ها را تغییر دهند. این دوربین ها دارای قابلیت چرخش عمودی/افقی و زوم برتر و وضوح تصویر بهبود یافته و تشخیص چهره دقیق هستند و نیازی به انجام تنظیمات به صورت دستی ندارند. این سری دوربین ها، پس از پشت سر گذاشتن آزمایشات فوق العاده سخت مقاومت در برابر آب و گرد و خاک، نه تنها استاندارد IP66 بلکه استاندارد IK08 را نیز دریافت کرد که تاکیدی بر مناسب بودن این دوربین برای رفع نیازهای امنیتی در محیط بیرون است.

تصویر واضح در شرایط مختلف نوری

دوربین های سری جدید داهوا، با بهره وری از فن آوری استار لایت و همچنین بزرگ نمایی ۳ برابر، حتی در شرایط کم نور نیز می توانند جزئیات دقیقی از موضوع مورد نظارت ارائه دهند. سری SD1A با برد ۱۵ متری دید در شب، محیط را کاملا پوشش داده و امنیت محیط را به خوبی تامین می کند.

سامانه ضبط تصویر قدرتمند برای جمع آوری مدارک معتبر تصویری و صوتی

ضبط صدا، عنصر الزامی و حیاتی تمامی سامانه های نظارتی می باشد. دوربین های Mini PT/PTZ IR داهوا مجهز به میکروفن داخلی بوده و هم زمان صدا و تصویر را دریافت و ذخیره می کنند و کاربر را قادر می سازد نسبت به واقعه ای که رخ داده است، مدارک معتبری در دست داشته باشد. این دوربین ها همچنین دارای قابلیت مکالمه دو طرفه بوده و ورودی و خروجی صدا روی این دوربین ها تعبیه شده است. سری جدید Mini PTZ داهوا، از روش فشرده سازی H.265 پشتیبانی کرده و به همین دلیل تصاویر با رزولوشن ۱۰۸۰p و به صورت با ۲۵ الی ۳۰ فریم در ثانیه و بدون نویز و اختلال تصویری قابل مشاهده و بازپخش هستند.

در راستای تولید محصولات پرکاربرد و چند کاربره کم حجم و کوچک، دوربین های سری Mini PT/PTZ IR داهوا، با هدف تامین امنیت و نصب و کاربری آسان به بازار عرضه شده اند. داهوا همواره حرکت رو به جلو و پیشگامانه را ادامه خواهد داد و محصولاتی در سطح کلاس جهانی با قابلیت هایی شگفت انگیز و پرکاربرد تولید خواهد کرد و متعهد است تا نیاز های مشتریان و همکاران را در هر سطحی و به هر شکل و اندازه ای تامین و برطرف کند و به سوی هدف خود یعنی “جامعه ایمن تر، زندگی هوشمندتر” قدم بردارد.