x
فن آوری HDCVI 3.0 افکار عمومی را در سال 2016 جلب کرده است

سه‌شنبه 28 دی 1395
بازدید: 2994 بار

دوربین HDCVI با WDR واقعی سال امنیتی 2016 چین در حال اتمام است و داهوا با موفقیت فن آوری HDCVI پیشرفته خود را به نمایش گذاشته و آن را به محصول تبدیل کرده است. این توسعه شامل راهکار 4K/4M اولترا اچ دی ، دستگاه XVR و انتقال برق بر روی کابل کواکسیال می باشد. به عنوان پیشرو در بازار، فن آوری HDCVI دوباره توانایی بخش R&D و پتانسیل های فنی HDCVI را در معرض نمایش قرار داده است ...

ارزش نوآوری HDCVI 3.0

درک کیفیت بالا، تنها هدف صنعت نیست بلکه پیشرفت غیره منتظره برای فن آوری های HD در بستر کابل کواکسیال مقصود اصلی است.

داهوا بر تمام مشکلات مسلط شده و نسخه نمایشی اولین دوربین 4K  HDCVI و 4K  HCVR را در صنعت امنیت در سال 2016 به منصه ظهور گذاشته است و توانسته توجهات کارشناسان صنعت را به خود جلب کند.

دوربین جدید HDCVI بر فن آوری 4K با کیفیت بالا نظارت می کند. با توجه به 4 بار استفاده از 1080 پیکسل و داشتن سنسور 3/4 اینچی، تصویر واقعی را با وضوح چشمگیر و با جزئیات غنی نمایش می دهد. علاوه بر این، دوربین 4K HDCVI فن آوری استار لایت را پشتیبانی کرده و در این صورت دوربین ها قادرند بهترین عملکرد را حتی در شرایط محیطی با نور کم ارائه دهند.

دوربین فیش آی و راهکار 4MP HDCVI

شرکت داهوا اولین دوربین 4 مگاپیکسل، HD و در قالب کابل کواکسیال را در سامانه نظارت تصویری منتشر کرده است. همچنین در نمایشگاه، نسخه نمایشی 4 مگاپیکسل HDCVI ، نور پس زمینه را گرفته است.

سبد محصولات به نمایش گذاشته شده، شامل دوربین 4 مگاپیکسل موتوردار HDCVI (سری HA 2401)، دوربین پانورامای فیش آی (HAC-EB2401)، دوربین دام پی تی زد (SD59430I-HC) و XVR پنج کاره (XVR8816S) می باشد.

سامانه بسیار جدید XVR8816S با تمام فرمت های تصویر در بازار سازگاری را ایجاد می کند و عملکردهای هوشمندی از قبیل فیش آی dewarpping را نظارت می کند.

علاوه بر پیشرفت  HDCVI ، این فن آوری در طراحی محصولات سفارشی در صنعت عمودی (صنعتی که محصول توسط تعداد محدودی از گروههای تجاری استفاده می شود ) ایجاد کرده است. طراحی کوچک و بدنه کاملاً مشکی در دوربین های eyeball  و Bullet باعث می شود دوربین بدون وقفه در خدمات، به راحتی مناسب در عملکردهای متفاوت باشد.

از دیگر دوربین ها می توان به دوربین های PIR اشاره کرد که همان دوربین های پین هول (PIN HOLE) و سنسورهای مادون قرمز هستند. این دوربین در نظارت تصویری به خوبی در یک زمان عملکرد تشخیص نفوذ را ارائه می دهد.

این مدل در آینده منتشر می شود.